Salam Sayang..

Assalamualaikaikum and Good Day everyone!!  lamanyer tak bersiaran...  Naik semput akak nak menyapu habuk habuk dan sawang sawang spider kat sini..   punyalah lama tak menghupdatekan atau membuat sebarang entri kat Sweethomemade!  Bernafas lagi ke akak nie...  hehehehe ada ni hah!  cuma masa menjadi kekangan akak menulis dan mengemaskinikan blog akak nie..  Sibuk dengan berbagai bagai halangan, pekerjaan dan ... seribu satulah masalahnyer...  Bukannyer tak mahu nak mengemaskini, tapi dek kerana kesibukan yang melampau membuatkan akak tersasar sedikit dari laluan...

Okey jom kita jengah apa yang ada untuk dihidangkan...

 Banana Chocolate Indulgence Cake


Banana Chocolate Indulgence Cake ini telah diminta oleh Puan Noraini Othman dari Ilham Apartment, TTDI Jaya untuk meraikan birthday anak gadisnya Iman yang ke 16tahun.  Majlis telah diadakan pada Oktober yang lalu.
Terima kasih Ani kerana every year order cake dari Sweethomemade!

RED VELVET with Cream Cheese Frosting


Red Velvet Birthday cake ini telah diminta oleh Cik Norhayati dari Kota Damansara untuk meraikan birthday rakan baiknya Tina pada October yang lalu.  Terima kasih Yati!.


Chocolate Moist Cake



Chocolate moist cake ini adalah untuk Puan Zuraidah dari Kampung Melayu Ampang .  
Terima kasih daun keladi.


Apam Polkadot

 

 Terselit plak apam pokodot yang diminta oleh Puan Vivie dari Jaya Court Shah Alam..  Puan Vivie nie boleh dikatakan every two weeks akan order apam pokodot dari kami di Sweethomemade!




Hot from my oven