Thank you Lila - FB Friend!

Lambat nak masukkan entry nie.. Sibuk yang tahap gaban benar-benar membataskan waktu ct untuk berlama lama didepan laptop.  Order nie diterima dari seorang teman FB (kenalan anak ct) untuk direalisasikan bersempena dengan majlis perkahwinan kakaknya yang telah berlangsung di pekan Meru, Kelang pada hari Sabtu 1hb Mei 2010 yang lalu.  Lila order 100pcs lolichoc dan juga balance yg ada tu ct buatkan 9pcs praline chocolate untuk Lila..


Testimoni


Sms yang diterima dari Lila lewat petang kelmarin menerusi Fieqa " Best sgt rasa mcm x cukup je 100 tu.. hehehe xpalh, next time da lg.. neway thank ya..' -p" Lila


Hah tu dia.. patutlah waktu ct g deliver lolichocs nie kat Lila ari tu, Lila betul2 teruja dengan kecomelan coklat Sweet Homemade!  Tak ape next Lila bole order lagikan? and your suggestion that day Lila kat auntie "Bila nak bukak kelas? Lila nak jadi student.. hehehe.. nanti bila dah reda sket k!.  Anyway terima kasih Lila and family sebab order coklat dari Sweet Homemade dan suka dengan rasa mewah coklat Sweet Homemade!!
hot from my oven